Loading...

Zobraziť históriu

Vaša história je momentálne prázdna

FAQ / Často kladené otázky o dovolenke

ZÁJAZD NA VYŽIADANIE

Vami vybraný zájazd je na vyžiadanie. Nakoľko kapacity niektorej zo služieb už nie sú priamo dostupné, je nutné ich vyžiadať priamo u touroperátora. Vyžiadanie trvá cca 3 pracovné dni. Ak si prajete zájazd vyžiadať, budeme potrebovať 25% úhradu ceny pobytu. Následne preveríme kapacity. Ak touroperátor pobyt potvrdí, ide o záväznú rezerváciu. Ak nebude možné kapacity potvrdiť, úhradu Vám samozrejme v plnej výške vrátime. Spravidla trvá cca 3 pracovné dni, kým dostaneme odpoveď, či je pobyt potvrdený alebo nie.

BESTPRICE IZBY, SPAR IZBY, LOW COST IZBY

Mnohí touroperátori ponúkajú niektoré kategórie izieb za zvýhodnených cenových podmienok a tieto typy izieb sa nazývajú bestprice, low cost alebo spar. Uvedené izby majú rovnaké vybavenie ako štandardná izba v danom hoteli, avšak môžu mať znevýhodnenú polohu v rámci hotela. Na výmenu izby v tomto prípade klient nemá nárok!

DELEGÁTI A INFORMÁCIE NA POBYTOVOM MIESTE

Delegáti a partnerská agentúra touroperátora v destinácii  sú Vám k dispozícií v nemeckom, v niektorých prípadoch aj v anglickom jazyku.

CESTOVNÉ DOKLADY (pas, občiansky preukaz, víza)

Prosíme Vás, aby ste si vo vlastnom záujme skontrolovali platnosť Vašich cestovných dokladov a informovali sa, či potrebujete pre vstup do krajiny vízum. Vo väčšine krajín sveta sa vyžaduje platnosť cestovného dokladu ešte 6 mesiacov po odchode z krajiny a aspoň jedna čistá dvojstrana v pase.

Viac informácií nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí http://www.mzv.sk/cestovanie_a_konzularne_info/staty_sveta

Za neplatné cestovné doklady, resp. za neudelené vízum nenesieme žiadnu zodpovednosť.

ZMENA ČASU LETU, LETOVÉ PLÁNY

Spravidla bývate informovaní o časoch Vašich letov už priamo pri vytváraní objednávky. Tieto časy, ale nie sú záväznou súčasťou zmluvných podmienok a vždy sú uvádzané ako predbežné časy letov, nakoľko sa občas aj v krátkej dobe pred odletom môžu zmeniť. Bohužiaľ nemôžu sa všetky odlety uskutočniť v ranných hodinách a spiatočné lety vo večerných hodinách. Zoberte na vedomie, že prvý a posledný deň zájazdov je určený k preprave a nie k samotnému pobytu. Let môže z hľadiska dĺžky trvania čiastočne, ale aj celkovo presahovať do nasledujúceho dňa.

V prípade, že nám bude prípadná zmena času letu pred odletom nahlásená leteckou spoločnosťou v dostatočnom časovom predstihu, budete o tejto zmene bezodkladne informovaní. Keďže IdeaTour, s. r. o. nemá možnosť ovplyvniť uvedené zmeny v leteckej preprave, táto skutočnosť Vás neoprávňuje na zrušenie zájazdu a uplatňovanie si akýchkoľvek nárokov voči našej spoločnosti. Na základe predpisov a dohôd platných v medzinárodnej leteckej preprave si organizujúci touroperátor v spolupráci s leteckou spoločnosťou vyhradzujú právo zmeny miesta odletu, trasy letu, medzipristátia, leteckej spoločnosti, typu lietadla a

ŠPORTOVÁ/NADROZMERNÁ BATOŽINA

Ak si chcete zobrať so sebou športovú/nadrozmernú batožinu (dosku na surfovanie, golfovú výstroj, bicykel, kite, hudobné nástroje atď.), alebo inú špeciálnu batožinu, musíte ju nahlásiť už pri objednávaní zájazdu/letu alebo najneskôr do 14 dní pred odletom. Odporúčame Vám objednať si prepravu špeciálnej batožiny včas, nakoľko preprava tejto batožiny nemôže byť z kapacitných dôvodov garantovaná a je závislá od aktuálnej dostupnosti letov v čase Vašej požiadavky.

Poplatky za prepravu športovej/nadrozmernej batožiny sa líšia v závislosti od leteckej spoločnosti, ktorá Váš let uskutočňuje. Poplatok za prepravu špeciálnej batožiny sa uhrádza vopred prostredníctvom platobných kariet, alebo môžete o túto službu požiadať Vašu cestovnú kanceláriu, ktorá platbu leteckej spoločnosti zrealizuje za Vás a Vám bude doúčtovaná k celkovej cene zájazdu. V tomto prípade môže byť k uvedenému poplatku leteckej spoločnosti účtovaný servisný poplatok.

Prosím zoberte na vedomie, že preprava športovej/nadrozmernej batožiny musí byť VŽDY nahlásená vopred, aby aj vo Vašej cieľovej destinácií mohli vopred zabezpečiť zodpovedajúci dopravný prostriedok na transfer medzi napr. letiskom a Vašim ubytovacím zariadením. V opačnom prípade Vám môžu vzniknúť vo Vašom cieľovom mieste mimoriadne výdavky spojené s neočakávanou prepravou športovej/nadrozmernej batožiny.

TOUROPERÁTOR = ORGANIZÁTOR ZÁJAZDU

IdeaTour, s.r.o. je sprostredkovateľom zájazdov zahraničných touroperátorov/organizátorov zájazdov. Sprostredkúvame zájazdy nemeckých a rakúskych touroperátorov, preto všetky cestovné dokumenty ako aj služby v destináciách sú primárne v nemeckom jazyku.

CESTOVNÉ DOKLADY (pas, občiansky preukaz, víza)

Prosíme Vás, aby ste si vo vlastnom záujme skontrolovali platnosť Vašich cestovných dokladov a informovali sa, či potrebujete pre vstup do krajiny vízum. Vo väčšine krajín sveta sa vyžaduje platnosť cestovného dokladu ešte 6 mesiacov po odchode z krajiny a aspoň jedna čistá dvojstrana v pase.

Viac informácií nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí http://www.mzv.sk/cestovanie_a_konzularne_info/staty_sveta

Za neplatné cestovné doklady, resp. za neudelené vízum nenesieme žiadnu zodpovednosť.

MIESTNE DANE A POPLATKY, VÝSTUPNÉ POPLATKY

V mnohých krajinách sa uhrádzajú miestne taxy, mestské dane alebo kúpeľné poplatky priamo ubytovaciemu zariadeniu/hotelu buď pred začatím, alebo po ukončení pobytu. Tieto poplatky nie je možné zahrnúť do ceny zájazdu, nakoľko je nutné ich uhradiť priamo v destinácii. Výška poplatkov sa odvíja od kategórie Vášho ubytovacieho zariadenia, veku cestujúceho, sezóny, atď.

Niektoré destinácie majú zavedené vízové poplatky ale tzv. výstupné poplatky, ktoré sa uhrádzajú na letisku pri spiatočnom lete. V mnohých prípadoch môžu miestne úrady vyrubiť miestne poplatky aj krátkodobo pred Vašim nástupom, o čom nemusíte byť vopred informovaní.

CESTOVNÉ DOKUMENTY  (letenky, vouchery, potvrdenia)

Cestovné dokumenty k zakúpenému a riadne uhradenému zájazdu Vám budú zaslané cca. 7-10 dní pred nástupom na zájazd emailom, prípadne poštou.